De är nu man skulle vart i...

Ibland, eller nu ljög jag nog jämt menar jag, blir jag rätt trött på att att ens liv ska vara styrt av dessa jäkla pengar hela tiden. De var denna helg som de va tänkt ja skulle åkt ner till Malin och hälsat på. Men så vart ju inte fallet, så jävla skiiit tråkigt. Men jag antar att man får lov att prioritera här i livet.

Kunna skjutsa arslet i bilen ett år till

VS

En helg med nöjen i Stockholm

Hoppas att de kommer passa en helg i Maj istället att jag kan dra mig neröver. Men de enda jag går och väntar på är att bilen ska braka igen. Därför jag har börjat cykla så skrället får stå hemma.

Idag är det lördag och jag tog visst en rejäl sovmorgon. Vaknade till vid halv tio och tänkte bara fem minuter till och vaknade upp halv ett. Ops. haha.

Blev inte mycket sömn senaste natten då hoppträningen, som gick föträffligt bra inte började förens närmare kvart i tio och gjorde att jag va hemma från stallet nästan vid tolv, och därmed i säng alldeles för sent. Men för att återgå till träningen så va de skitskoj. Hoppade in och va med på en Mia träning och vi hoppade linjer, kombination och bana. Känns som vi verkligen blivit mer samspelta och jag mer lung och trygg med mig själv på hennes rygg. Fick höra att vi hade vart så duktiga på tränings/tävlingen att hon nästan fick en tår i ögat. Känns väldigt kul och speciellt kul då man aldrig vart den som hållt på och tränat och tävlat aktivit utan mest vart en hobbyryttare i skogen. Det kan båda gott för oss. :)

Igår kväll va vi ett gäng och va på sportbaren och kollade på damnernas innebandy och käkade. Har aldrig vart och ätit där förr och de man hört från har de vart så himla bra mat. Jag vart mest besviken. Hade sett fram emot en stor god hamburgare, men eh nja. Ja tyckte de inte smakade någonting. Trodde de va ja som tappat smaken men så va tydligen inte fallet.

Nu ska jag slänga mig på cyklen och trampa upp till min fyrbente vän. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0