idag är en sån dag

Vissa dagar jag kan bara bli så jävla förbannad på allt och ingenting. Mest förbannad är jag på idioten som satt mig i den här skiten.

Egentligen ångrar jag väl inte att jag tog chansen och provade, de hade ju kunna gått bra. Men så å andra sidan. VAD FAN TÄNKTE HAN MED?

Han har gått rentvådd helt och hållet ur de här medans jag gav upp allt och får nu sitta i ett hem jag inte trivs i för fem öre.

Idag är den sådan dag jag bara blir så förbannad på allt detta.

Jag skulle resa mig upp för att hämta en sak, men den saken finns såklart inte här. Jag har saker utspridda på flera ställen och allt ligger packat i kartonger. Vart ska jag börja leta, vilken kartong???

Nu om något saknar jag min älskade lurv att krama på. Jag hoppas han kommer hem snart så han kan få sin sista vila med alla dom andra vovvarna i hundhimlen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0