omotiverad

Numera kan man väl kalla årstiden för vinter, för de ligger snö på backen. Men ja antar att de hinner smälta bort både en och två gånger innan riktiga vintern är här.

Detta med bloggandet går vekrligen i dalar. Stundtals är ja taggad men så faller allt. Har inte så mkt spännande att dela med mig av.

Är precis hemkommen från stallet. Damen fick bli longerad idag och bara jobba runt lite då vi hoppade igår. Ja höll på att tappa motivationen totalt här ett tag gällande hästar och speciellt Jolly. Men den är tillbaka. Har börjar rida henne på ett helt annat sätt som både hon óch ja trivs med, så nu känns de roligt igen, inte bara hopplöst. Vi har börjat träna hoppning och de kändes verkligen kanon första gången för att inte ha hoppat på flera år. Ja trodde ja skulle få skämmas för man va så ringrostig, men vi fick bra med beröm och ja sög åt mig. Inte alltid man får sånt. :P

22 november börjar mitt nya liv. Återigen, men nu är de på riktigt. Jag ska vara med på en PT duell på gymmet, vilket innebär kostrådgivning och personlig träning. Jag är otroligt taggad för å se vad för resultat de kan bli. Och jag om någon kan behöva en spark i arslet.

Nu en dusch om man inte ska stinka häst på jobbet!


Kommentarer
Postat av: Lena

Ahhh spännande med duellen! Berätta mer! och såklart vill vi följa dig när ni väl kör igång!!! Finns fler som kan behöva inspiration... ehh hrm... ;)

2010-11-11 @ 19:54:07
URL: http://fluffkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0