frost i skägget

De va segt och ta sig upp ur sängen i morse och då man visste att de också skulle va kallt ute gjorde de inte lättare.

men väl uppe och ute vifd bilen insåg ja att de måste vara nå fel på motorvärmargrejen som sitter på väggen, för bilen va iskall. Min motorvärmare är utbytt och den funkar för de är testat. Man är ju så jävla teknisk själv också. Suck! 

Blev en härlig ridtur ute i solen och i de härliga minus femton graderna. Jolly va megapigg och super lycklig att få vara ute. De va kallt, men ja hade massa kläder på mig och va genom svettig när ja kom tillbaka.



Såhär ser man ut efter en timme i skogen. :)

Jobbet väntar om 25 min. Dax att sätta fart. Efter de blir de 75 min spinning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0