att det ska vara så svårt

Mattias klocka ringer kvart över sju på morgonen och jag hade gett mig f-n på att ta mig upp idag och greja en massa här hemma innan jag börar jobba klockan 13.

Min klocka stod på åtta ifall att jag skulle somna om. Men så blir det alltid, nä fem inuter till, bara fem minuter till. Vips så var klockan tio. Jag blir lika arh på mig själv varenda gång det händer, men ändå går ja inte upp.

Hunden är i alla fall motionerad och har plockat ihop en hel del skräp som herrn ska ta med sig till tippen idag.

Jag vill ha semester nuuu! Först och främst den efterlängtade utlandssemestern, men också sommar semestern så man kan gå hemma och skrota och greja.

En dush är på sin plats sen bara åka och lämna hunden och bege sig till mitt andra hem- Dollarstore!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0