få se om de duger



Köpte en ny leksak till Flippen här om dagen, får se om den accepteras eller om de bits sönder. Finns bara en pip som gäller för honom och den bor hemma hos mamma och pappa. Har funderat många ggr hur de ska gå den försvinner eller råkar gå sönder. Jag tror han kommer dö. Han vart ju helt förstörd den helgen jag glömde den i Grövelsjön när jag jobbade där och fick lov att skicka hem den med posten. ha ha

Har precis vart ute och ridit med Annso, skönt väder om de inte hade blåst så förjävla kallt. Mötte en stor monster lastbil i skogen också med noll respekt att sakta in. Tänkte nästan ett tag om den tänkte köra över oss. ha ha.

Duschen nästa och sen blir de jobb. Pappa kör och hämtar sin stackars standsatta dotter utan bil. Den vägrade ju starta här om dagen och de visade sig att de hade något med nyckeln att göra. Dagens teknik. Den startar dock nu men står kvar på verkstan för byte av något som har med bromsarna att göra. Vad skulle vi göra utan Hans. Jag hade garanterat fått cykla. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0