några tappra själar..

Jag har absolut inget vettigt att skriva om, därav denna döda blogg. Men jag ska ge ett livstecken ifrån mig.

Har haft ständiga problem med min dator så igår fick de va nog och jag köpte en ny. :)

Den är svart som natten och går fortare än fortast. Återstår och se om ja gjort allt rätt som man skulle. ha ha.

Den tekniska sidan är inte min starka sida.

Klart med flytt nu i alla fall så första augusti har jag ett nytt tak över mitt huvud. Kommer kännas fruktansvärt tråkigt och få lämna huset när man gjort iordning och allt blev så fint. Men what to do. Här påminns man om just precis allting, vilket är något som jag försöker glömma. Finns fortfarande tusen frågetecken, men de är bara att inse de får jag aldrig svar på. Kanske är lika bra de?

Det börjar bli sommar på riktigt nu men semestern, den får man gott vänta på. Inte förens v.31 infaller min ledighet. Men fick ja de bra förra året infaller de mindre bra detta år. Men nästa år så :)

Vem vet nästa inlägg kanske redan kommer inom nästkommande 4 veckor. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0