AWARD

Fick en award av MALIN
so here we go!




är reglerna som följer med awarden:

A: Kopiera awarden på din blogg.
B: Länka till den personen som gett dig awarden.
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv.
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till.
E: Länka till deras bloggar.
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award


- Jag har opererat mig för gallsten
- Jag är otroligt glad över att jag fick sparken från ett jobb för att de innebar ett mycket bättre jobb, och de har gett mig vänner för livet.
- Har en sjuk hund här hemma och våndas över den dagen han inte längre kan vara med oss.
- Är en inbiten hästnörd och kommer nog så förbli.
-Har träffat mitt livs kärlek
- Tror ibland att jag är gjord av pengar
-Önskar att jag hade lite mer självdiciplin

MARIA
IDA

SOFIA
CAROLINE
SOFIA
IDA
VERONICA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0