något att minnas

Har inte haft det minsta lust till att lägga ner energi på att skriva av mig något här. Men de kanske är dax för ett livstecken, för jag lever. :)

Jul och nyår försvann i ett nafs och trotts att allt var som förr på julen, kändes de ändå konstigt. Maten stod på bordet och tomten kom, om dock detta år med min far innanför kläderna, men de gick det också.

Nyår kunde inte bli så mycket bättre och det är ett datum som jag alltid kommer att minnas! ♥

Jobbet flyter på i sin vanliga tackt och inventeringen för detta år är tack gode gud över. 32 timmar på två dagar och jag var döds trött idag, kändes som man supit i en vecka. Jag har räknat å räknat och har träningsvärk i tummen efter att scannat in allt med handdatorn. Men som alltid, året kommer väl springa iväg och vi står där igen. Den dagen nästa år ska ja ligga på bechen med en paraplydrink :P

Kvällen har spenderats nere hos Lena och Linnea med mat och en massa bus. Hur kul som helst att ha henne nära. Sen att det vart på dom grunder som de är nu, de hade man klarat sig utan dock. Men livet är inte alltid på ens sida, tyvärr!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-13 @ 18:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0