inte ungdom längre

Om tretton dagar så anses man ska vara vuxen. De verkar väl konstigt. ha ha

Idag är det onsdag igen och sitter och inväntar att klockan ska slå närmare ett så ja kan åka till jobbet och avverka några timmars arbete och förhoppningsvis lär de inte hunnit plockat undan alla varor som ramlade in igår så de finns lite att göra, dvs timmarna går snabbare och man får gå hem igen.

Ser ut som jag sätter mig på tåget och beger mig ner till M i morgon med för att återkomma på fredag igen, dock i hans sällskap då de vankas jobb i helgen. :/

Va upp och kikade på Helvetesfallet i måndags men jag vart nästan besviken. Har vart där en gång förr, dock var de sommar då och jag antar att vattnet som forsade då fick de att se lite mäktigare ut. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0