vilken tråkig dag

I morse när klockan rinhde så var jag någon helt annanstans, närmare bestämt djupt inne i min dröm om vår resa till Stockholm och vår kommande fotografering. Detta är alltså sant, vi ska dit och fotograferas. Men..

Min dröm började med att vi sov i hus på Sollerön, de var där ute som vi skulle fotograferas. Och jag hade packat min påse med kläder som jag skulle ha med mig som ombyte. Väl på plats insåg jag att jag hade glömt den hemma, men jag fick icke åka och hämta den. Jag var surare än surast, men jag antar att de gick över för när väl korten skulle tas, i fotoautomaten så kostade det fem kronor, vilket jag inte hade, och ingen vela låna mig det heller. Där brast det jag var pist off, speciellt på mian vänner.. ha ha

Sprang därifrån och grät som en stucken gris, Linda sprang efter och försökte trösta. Men vad gjorde de, jag fick ju inte vara med på bästiskortet. ha ha. Se vad en fem krona kan ställa till det! Som att inte pengar vore nog här i världen. :P

Jag tror jag vaknade upp gråtandes, eller så drömde jag det också. ha ha

Vart fasen får man allting ifrån, ibland drömmer man så verklighetstroget så man blir nästan rädd.


Idag var det den tråkigaste dagen ever på jobbet. Inte en pinal ramla in på lagret och snoret bara rann i näsan. Jag hoppas på bättre dagar. Skulle haft en ledig dag i morgon, men jag tog på mig x-tra jobb så plånboken fylls på lite, för de behövs.

 

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Ååå sthlm när??

Ses då?



Ja det e verkligen jätte tråkigt att jag inte kan ha henne kvar. Men det är bara å inse att man kan inte få allt här i världen.

2010-02-23 @ 19:23:49
URL: http://maoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0