Söndag morgon

Helgen består av enbart jobb och jag är glad att vi har gjort vår jobb helg snart, men den lär väl lika fort dyka upp igen. Har verkligen inte gjort något annat vettigt förutom att legat på soffan och degat och kollat på OS. Man kan väl inte annat än säga att det är en ren pers att titta på dom, man får ju för fasen hjärtat i halsgropen. :P

Karln har jagat och är åter och jagar. Att det kan vara så himla roligt. Men tur folk har intressen. :)

Det ser ut som de mesta har löst sig nu, dock kommer de slutliga svaret på onsdag. Jag väntar och längtar för att ha de såhär blir väldans jobbigt i längden. :)

Jag ligger i sängen och jag börjar jobba om femtio minuter. Jag antar att det är dax att kravla sig upp och göra sig i ordning för arbete. Jag hoppas dagen går fort för jag orkar inte sitta på jobbet och snörvla. Jag är fan jämt förkyld, va är de för fel.? Why maaaaan?

Fick en anonym kommentar gällande ett inlägg där jag skrev att man borde kanske bli fadder. Men tyvärr nej, de har jag inte blivit. Inte ännu iaf!


Kommentarer
Postat av: Catwalkqueen

De som är bjudna kommer få en inbjudan så snart inbjudningslistan är klar =P

2010-02-22 @ 00:10:26
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0