som bortblåst

Idag gav jag mig f-n på att jag skulle städa idag, tror ni det gick vägen? nej!

Vaknade i morse av att pappa ringde och berättade att Mikael och Jennie kommit hem med lilla bebisen. Vi har alltså fått tillökning i släkten. Behagade mig att kliva upp då och klä på mig å gå ut med hunden i ett strålande väder. Tio minus och solsken. Väl inne igen käkade jag upp resterna av tacosen och fastnade framför datorn. Innan jag väl hamna i sängen igen och bara fick lov att vila ögonen lite, har vart så himla seg idag.

Fick lov att gå upp och bege mig till stallet innan solen gick ner igen. Red en vända med hästen och idag fanns den där känslan av att helst vilja skära av skalen och kasta bort det långt, långt bort. Jag blev mest arg och väldigt frustrerad och gav rent ut sagt upp och red hem. Mitt humör var lika med nere i fotknölarna. Hästar är inte alltid roliga!

Hållt på och tvättat hela jävla dan, tar sådan förbannad tid. Fått en rolig lapp om att de tydligen är oreda i tvättstugan och våra tvättmedel och sköljmedel ska vi förvara i lägenheterna. Visst fine, nemas problemas. MEN VEM FAN TYCKTE DE PASSADE BÄTTRE ATT TA MED MIN NYA FULLA FLASKA MED SKÖLJMEDEL HEM TILL SIG ISTÄLLET FÖR ATT DEN FICK FÖLJA MED MIG HEM? Skit samma, det var inte många kronor det handlar om, och de är inte DET de handlar om. Det är respekt. Låt bli mina grejer!

Jag hoppas innerligt att de går vägen på fredag för M, då slipper jag detta snart!

Ska klä på mig nu och gå bort med Flippen till farmor, han får sova där i natt  när vi alla börjar tidigt i morgon. Han älskar de, främst bli bortskämd!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur går det, har du blivit fadder genom plan än?

2010-02-20 @ 12:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0