hoppträning

Eftersom de finns väldigt mycket hästar och folk som rider här, antar man även att tillgång till träning inte ska vara så svårtatt lösa, tyvärr är ju inte så fallet. Så Annso tog tag i det hela och fixade hit en tjej från Vansbro även kallad Jennie. Hade i mina tankar att de inte alls skulle gå bra då jag inte ridit en hoppträning på väldigt länge och på sista tiden har de bara blivit ridning ute i skogen. Mycket finns det att jobba på, men han skötta sig skapligt för de.

Synd att de ska vara så mycket skitsnack inom denna bransch och alla ska veta bäst och är bäst, man ser ner på varandra och hit och dit. Varför inte bara inse att alla är vi olika och man ligger på olika nivåer. That´s life.

Helgen har vart väldigt lugn. Mattias kom upp i torsdags kväll. Bara jag väl kom hem från jobbet på fredagen for vi iväg på hyss, återstår och se hur allt slutar :P

Lördagkvällen spenderade vi på Afterski i Grönklitt där The Bobbatonze (har ja för mig de heter) spelade och efter det var de middag på schemat som va tankane. Bowlingen var helt fullbokat så vi hamnad epå Bykrogen och jag har nog någonsin tror jag vågat mig på en ny pizza. Mums smakade det :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0