personlig tränare

Sprang iväg från jobbet tio minuter tisigare idag för klockan två skulle ja infinna mig på gymmet och få träning med personlig tränare, dvs Tobbe. Är ju egentligen i Katarinas lag, men Tobbe fick tydligen hoppa in idag.

Började med benböj och var mycket starkare än vad ja trodde och de börjades med en femtio kg iaf, mer ska de bli. Gick sedan igenom massa inne på gymmet för att sedan avsluta med 6 min rodd på roddmaskinen och sedan direkt utan vila 6 min snabb intervall på crosstrainern. Har nu alltså fått ett geomgått gympass ja ska göra en gång i vecka utöver vad ja annars tränar.

Efter de va klart va de bara att bege sig till stallet. Ja och Sara tog en kort tur ute i skogen, men de va sviinkallt och ja hade klätt på mig alldeles för lite.

Kvällen har avslutats på Hockeyn och ja tror enbart för att ja va där så vann dom. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0