på efterkälken

De började ju bra i alla fall med uppdatering om träningen, men nu ligger ja efter.

I fredags hade vi vårt andra grupp pass och de va nu enbart de som är med i Katarinas lag. Stressade som f-n från jobbet och kom dit en minut i fyra och de började fyra. Men jag hann. Vi körde ett funktionell pass dvs mage, ben och axlar. Kändes bra men grymt jobbigt. Körde efter de 25 min på crosstrainern.

Har haft en ledig helg och i lördags hade vi personalfest hemma hos Jimmy. Käkade god mat och drack kanske några glas vin för mycket. Lekte lekar och mitt lag VANN! :P

Kvällen slutade på stugan efter massa dans och söndag ja, de va då nästa pass träning var. Skulle ju ta de lungt men så bra gick de. Va iväg och tränade i söndags och så mycket bättre man mådde efter de. Mådde inte dåligt innan heller, men nog kändes de att man tillfört kroppen annat än vatten kvällen innan, icke bra upplägg. Slut på sånt!

Blev i alla fall ett pass där båda grupperna (vi är två tjejlag) va tillsammans och körde ett pass med Tobbe. Började med lite step up sen blev de body pump. Grymt kul!

Vågen visar än så länge minus 1,6 kg. Så de går ät rätt håll.

Idag är de tisdag och min kusin Mikael fyller 30 år. Antar att de serveras massa gott, men med måtta går allt. Ja kan inte bara sluta med allt. Men veckorna är totalt uteslutet med godis och annat onyttigt. Helgen kan ja om ja vill, men inte så att ja får vräka i mig. Ja vill ju ha resultat. Och bara att ha slutat med allt skit man stoppar i sig på jobbet så har vågen gått neråt.

Antar att de får bli ett undantag idag, inte alltid någon fyller 30. haha.

Hästen är riden och disken väntar på att diskas. Jobbet kallar klockan tolv och ja ska hinna köpa biljetter till juldan. Men frågan är?

Ska ja med ena tjejgänget på Parken eller de andra på Ishallen?



Miss you!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag hade valt ishallen bättre musik där=)

2010-12-07 @ 20:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0