dött som i graven

Min dator gav upp livet för ett tag verkade de som och när jag frågade Niklas om hjälp så strtade den direkt hemma hos dom, och de är andra gången den gör så. Betyder de att den inte tycker om att bo här :P

Tror nog att den kommer ge upp livet helt och hållet snart, den är inte så frisk som man ja hade vela hoppats. Köpa ny dator är väl inget man direkt sucktar efter. Men man lär ju ha en.

Håller på och flyttar för fullt och de mesta är ute ur lägenheten, finns bara en säng och en hylla kvar. Återstår bara den roliga städningen nu. Har börjar skura köket i alla fall så de är så gott som klart. De andra lär gå rätt fort har jag fått för mig i alla fall. Sen återstår de satans fönstren bara. Tur mamma kommer hem i morrn så hon har något att roa sig med här hemma.. ha ha

På måndag bär de av till Ikea, och jo jag vet. Risken finns att de blir diiiirt. :P

Står och väntar på karlarna, undrar om de tänkt dyka upp idag. Mattias fick med sig en kompis upp (läs en som ska hjälpa till och måla) ha ha. Och de tackar vi för. :P

Blir till att sova där ute i natt, mitt i mellan allt kaos och flyttkartonger. Jag undrar hur man ska orka få ordning på allt.

Jag vill ha allt klart NU. Helst igår :)

Kommentarer
Postat av: Susanna

Kul att ni är på gång =) Måste få komma och se hur ni har det när ni fått ordning. Och hämta de där kläderna ;)

2010-04-09 @ 23:03:44
URL: http://supersus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0