Jag vill ha vääärme!

Nog blev de sovmorgon idag allt. Slog upp ögonen kl kvart i elva, så de va nog behövligt. Gick utanför dörren i hopp om en skön promenad med hunden, men ack så jag bedrog mig. De va svin  kallt ute. Så de va bara att gå in och sätta på sig mera kläder. En mössa hade dock inte skadat!



Har inga direkta planer alls för dagen, vilket är himla skönt. Ska väl plocka igen lite här hemma och en häst ska rida. Men de är väl sysslor som jämt ska göras, så de räknas inte. ha ha. Egentligen har jag ingen lust att gå ut nå mer över huvudtaget. Men ja antar att hästen inte motionerar sig själv och de vankas tävling på lördag så vi lär trimma. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0