Ett halvår går fort...

Precis vart upp till Erik (grannen) och vinkat Hej då. Han ska åka till Nya Zeeland och blir borta ett halv sekel. Kommer kännas konstigt att inte ha honom här uppe, ingen att springa upp i panik och be en klippa luggen eller hjälpa en med vad som helst. Men som sagt, dessa månader kommer att gå fort och de står inte på förens han står på trappen igen.

Men de roliga i det hela är att Elika ska flytta in och bli min nya granne. Jag tror de kommer bli så himla kul. :)

Skafferi och Kylskåpet tömdes och plötsligt blev mitt kylskåp fullt. ha ha.

Dax att sova nu, vilket ja skulle gjort för längesedan. Känns som ja nyss gick upp, förstår inte vart dagarna tar vägen.
I morgon väntar de jobb igen, sen en vända upp till Dennis och ta hand om honom och senare träning med Palermo. Fullt upp med andra ord.

Torsdag är jag ledig, men då är de inplanerat en tripp till Valbo och shopping med brudarna. Förhoppnigvis vill säga, de beror på om min bil hinner bli lagad. Annars får vi väl gott stanna hemma. Så nu är de bara till att hålla en tumme. Jag är så sugen på att införskaffa lite nya hästkläder...

 

       


Kommentarer
Postat av: malin

Tur att vi inte står i samma stall, för presentkortet från er kommer gå till ett par sådana =)

2009-09-10 @ 06:45:07
URL: http://maoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0