De känns så himla seegt!

Att man kan dra på sig så mycket skulder men ändå inte tänka på vad man skaffar sig för utgifter är för mig en gåta. Sitter som sagt och kollar på Lyxfällan, och de om något inför svenska folket kan inte vara kul att dela med sig av sina pengapropblem.

Hur kan man som vuxen människa inte ha koll på sina pengar?

I morgon är det fredag och jag har ledig helg vilket ska bli himla skönt. Som jag har sett fram emot en sovmorgon. Blir nog en sista grillning på lördag och ev bio, Flickan som lekte med elden. Och söndag kommer en tjej och provrider Dennis för att ev börja hjälpa till med honom, så man får lite mer tid till de andra och få igång dom :)

Trodde ja börja jobba åtta i morrn, men om tur va vart de tal om morgondagen och de visade sig att jag började sju. ha ha. Vilken koll. Känns inte lika kul att gå till jobbet längre pga av en sak. Musiken är stendöd och de tack vare att vi inte får spela någon och de gör att dagarna känns oändligt långa. Suck!

Lika bra att kasta in handuken för dagen de gör de bara närmare Fredag :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tjaa! :) Hittade din blogg :D jag håller med dig.. det är så segt att jobba på nå sätt när man inte har musik :O gaaah!! Ses imorn ^^

Kram/Sofia

2009-09-17 @ 21:53:44
URL: http://frusenisbit.blogg.se/
Postat av: Charlie

Ha en trevlig helg! Och det där biobesöker tycker jag att du ska göra:) kram

2009-09-18 @ 12:01:27
URL: http://charliieee.blogg.se/
Postat av: malin

Du har blivit utmanad!

2009-09-20 @ 10:04:37
URL: http://maoke.blogg.se/gosan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0