Att se fram emot något..

Dagarna blir bara mörkare och mörkare och de står inte på förens de är mörkt när man går till jobbet och mörkt när man kommer hem. Men på något konstigt vis går den perioden i ett rasande tempo, så de lär väl inte stå på förens vintern är här.

Händer inte så mycket spännande i mitt liv nu för tiden. Jag jobbar, jag rider äter och sover känns de som.

Enda roliga man har att se fram emot är en kryssningen i oktober sen stanna kvar i Stockholm och hälsa på Pernilla över helgen. Ska bli kul och göra något annat och framförallt se någonting annat.

Helst av allt vill jag just precis nu ligga på en sandstrand med en gooood drink i handen. Men keeep on dreaming.

Fick precis veta något som fick mig att ändra uppfattningen om något. Konstigt ändå, för egentligen har man ingen aning. Men man är ju rätt duktig på att dra dessa slutsatser utan att ens ha ett facit. Wierd.

Godnatt.




Palermo ♥

Kommentarer
Postat av: malin

men jag då?

2009-09-16 @ 17:20:04
URL: http://maoke.blogg.se/gosan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0