...

Klagar på att jag aldrig blir frisk, kanske inte så konstigt heller när jag mest bara ränner runt. Hade helst klarat mig utan skiten helt och hållet, men de är ju tyvärr icke ngt att bestäma över. Sen att man jobbar runt människor hela dagarna gör att de är vårt att undkomma. Ta bara detta med pengar som exempel, vad mkt bakterier som flödar, och vem vet var pengarna hållt hus.. uuuha.

Jag vill bara komma i gång och träna på riktigt nu igen, så himla kul bara man väl är där. :)

Har ingen lust att jobba idag, men ja antar att ja måste. Jobb ikväll och i morrn bara sen infaller min långledighet, ska bli skönt. :)




Kommentarer
Postat av: Sara

Igor Sport? De har alltid reapriser, men jag har varit där också och letat. Jag har finkammat hela stan. :( Jag kommer få frysa i vinter. :( :( :(

2009-10-24 @ 12:43:31
URL: http://adaosara.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej!

Japp det kan vi göra...=D Ja hon känner att hon inte orkar. hon har ju ingen bil och måste ta sig dit kommunalt. Lite bökigt, så jag förstår henne.

2009-10-25 @ 14:01:37
URL: http://maoke.blogg.se/gosan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0