Dagar med dom bästa!








Jag, Sara, Evelina och Susanna tog oss iväg med bussen i onsdags för en färd en färjan och färden mot Stockholm gav oss skratt. Jag fick bakom mig ett par i tja 25-30 års åldern och innan ja såg hur de såg ut satt ja endast och lyssnade på vad de snackade om, och de verkade som att alla getter va inte hemma. Ja må va elak, de tycker säkert ja är ful. Men som de pratat och bettet sig vart deras utseende därefter också.
Sen att folk påpekar att ungdomar inte kan bete sig. Vad ska man få säga om de äldre damer som kanske fått i sig lite för mkt lite för tidigt, de spelar ingen.

Kvällen började sedan med buffé med massa mat och vi åt tills vi sprack innan kvällens nattliga bravader startade. Den avslutades dock inte lika roligt då jag fick jordens gallstens attack och vakterna fick lov att komma med medicin. Kände av de på söndagen också så fick gott lov att traska till sjuksyster och be om mer medicin. Och nej de är absolut INGE fel på min mage. Jävla Mora Lassarett!
Söndagen avslutades med shoppning i taxfreen och sen kollade vi på Tony Irvings danstävling, och gissa vem fick inte vara med om Jag. ha ha. Dock fick ja inte den bästa karln att dansa med men jag, ja de fick ja minsann höra att han tyckte ja förde honom bra. Kunde ju inte göra annat då han inte kunde dansa.. ha ha. Men ja, ja styrde oss till en hedrande trejdeplats. Skyller på mina kära vänner som klappade händerna för lite. :P

Vi steg sedan av båten och styrde vår färd hem mot Pernilla. Och den kändes som en hel evighet. Har sedan spenderat dagarna med fika, shopping, fest och bara myst runt.






Tack brudar för trevliga dagar!







Kommentarer
Postat av: Malin

Om inte jag mins fel av det du har berättat så var det på torsdagen som ni klev av båten...?!?

2009-10-13 @ 06:39:22
URL: http://maoke.blogg.se/
Postat av: Malin

Läs avd du har skrivit "Söndagen avslutades med shoppning i taxfreen och sen kollade vi på Tony Irvings danstävling, "

2009-10-13 @ 18:21:41
URL: http://maoke.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hihi.. vad rooligt :)

GRATTIS till den hedrade tredje platsen iaf!



Kram!

2009-10-15 @ 13:17:11
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0