Vad fel man kan ha

Idag fick jag äntligen fingrarna ur och gick till Underverket för att få hjälp med att hitta en bra sportbh. Jag har alltid köpt billigast möjligast och sedan har man fått där efter också.

Och gällande storlek, som ja man trodde man hade koll på. Ehh nja. Jag fick gå ner i omkretts och upp i kupa. De hade jag iofs förväntat mig, men inte så mycket.. ha ha

Hittade verkligen en superskön som sitter som ett smäck, och den har svettats in idag på spinningen vill jag lova. :)

Har fått övernattningsbesök av Linda i natt, å ack så trevligt. Man sitter konstant själv om kvällarna, ja förutom hunden då, men han är inte så bra på att prata, tyvärr.

I morgon är de en ledig dag innan helgens arbete drar igång. Jag antar att de kommer bli mycket folk med tanke på ett års jubileumet och lönen har ramlat in på kontot. Men de är så de ska vara, då går i alla fall timmarna fort.

Pernilla kommer hem i helgen också så lördagen är bokad för god middag och bara en massa mys och gottigheter. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0