sluta gnälla

Har kollat lite halvt som halvt på Faddergalan och de ger mig en tanke om att jag verkligen borde sluta gnälla över småsaker här i livet. De berättade om en tjej på 16 år so fick lov att sluta skolan för att giftas bort med en man som hon inte ens har träffat, för så ska de vara enligt de som bestämer.

Jag ligger och är måttligt arg för att jag inte har någon matdosa tills i morgon. Why? Jag har en stor mataffär runt knuten vid jobbet och de tar mig tio minuter att införskaffa maten jag önskar för dagen.

Jag har gula väggar men jag vill ha vita. Finns kanske större problem att fundera över.

Borde man kanske bli fadder?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker absolut att du ska bli fadder genom Plan! Jag är det och mitt fadderbarn bor på Filippinerna! Du kommer inte och ångra dig utan du kommer snarare ångra varför du inte blivit fadder tidigare!

2009-12-02 @ 22:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0