Oväntat

Här om dagen bestämde jag och Linda oss för att vi skulle ta spinningpasset som gick av stapeln idag kvart i sju, på morgonen. När klockan ringde i i morse kl sex undrade jag va fan jag höll på med. Men iväg kom jag och trampat har jag, och jag erkänner jobbigt var de också. Men så skönt nu efteråt. Träningen är avklarad för dagen och jag kan släppa den tanken.

Sitter och äter frukost nu, och de är inte ofta kan ja säga att jag sitter ner i lugn och ro och äter. Jag är ingen morgonmänniska och för de mesta går jag upp alldeles för sent för att hinna sätta mig ner, utan de blir mest i farten. Måste bli ändring på de, speciellt när ja vet att magen redan lever sitt egna liv.

Vad har hänt sedan sist?

Kan inte ens komma på något som vore speciellt roligt att ens va värt att läsa. Känns som jag inte gör något annat än jobbar, rider, tränar, sover och äter. Måste hitta på något roligt att göra, så man har något att se fram emot.

Jag och grannen har funderat på en tripp till Ullared. De är dock långt, väldigt långt. Och när ska de passa med både jobb och pengar. Någon som vill följa? :)

Snart börjar julhysterin, jag är redan trött på alla julsaker, dom mer eller mindre väller in. Och mer ska de väl bli. De positiva med det hela är väl att vi får jobba mer, vilket betyder mer pengar. Funderar på att skaffa ett till jobb. Men när fan ska man ha tid med de? Tåls att funderas på...

Fick veta något här om dagen som jag inte hade en aning om. Känns himla konstigt. Det är inget som förekommer i min närhet. Min första tanke. Vart ska vi nu fira jul?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0