måndag

Men i min hjärna känns de som de är tisdag. Dagarna blir förvridna känns de som när ma jobbat hela helgen. Skönt i alla fall för nu har man gjort sin hel helg, återstår bara att jobba lördagen som kommer, men de är  bara 11-15. Sen är det personalfest på Orsa Bowling som gäller på kvällen. Och kors i taket är de inte en helg då jag jobbar söndag. Visserligen har de ju aldrig hindrat än, men ack så skönt :)

Har vart ute och ridit på morgonen i de gråa och trista vädret. Man börjar ju funderar på om de ens finns någon sol kvar? Snön, när har den tänkt komma?

Fram till jul nu kommer de bli massa mer jobb, kul om inte annat när lönen kommer. Kanske man en dag kan köpa den där nya soffan jag vill ha.

Klippning står även på schemat i morrn. De växer som ogräääääs. Det är inte länge sen jag klippte mig, men nu är de verkligen dax igen. Finns de nå stopp å väx för håret. Ge mig! ha ha

Nej en dusch är på tur innan hunden ska lämnas hos farmor och jobbet kallar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0