lugnaste helgen ever

Fredagen spenderades med att inte göra något vettigt alls efter jobbet. Hälsade på farmor och lämnade lite grejer jag handlat åt henne och tog sedan en promenad i skogen borta hos dom. Känns hur konstigt som helst att bara runt husknuten ungefär kommer de inom en snar framtid att gå en stor väg rakt genom skogen för ett leda bort tung trafik från byn. Bäckentjittan som de kallas kommer hädanefter inte vara ett ställe man kan rida genom, ta en promenad med hunden, andas frisk luft på. Snart får man se upp med att inte bli överkörd av bilar. wierd.

Alla i byn har vart "på" på detta förslag utom min släkt för de är en del av vår mark och de är en skog, som de alltid vart. Ingen plats för trafik. De firades helj vilt med marschaller och fyrverkerier i torsdags och alla var nog där, utom vi Hedh:are. Vi var nog inte välkomna!

Igår var jag, Elica, Maria och Magnus till Aqua Nova i Borlänge. Och jag trodde att jag skulle få ta fram mitt barnasinne på nytt, men de vart inte så. Hade förväntat mig mer saker, mer än ructhekanor, bubbelbad och vatten med vågor. Och för att inte glömma den vaninniga forsrännan som ja mer eller mindre slog ihjäl mig i. haha. Vi var nog för gamla helt enkelt. En snygg badvakt fanns de iaf, men han var jäkligt dålig på att rädda mig när jag höll på att drunkna i "våghavet". ha ha. Innan vi åkte hem igen stannade vi till på American Take Away och käkade en pizza som var mycket god, men ack så mättande.

Lördagkvällen spenderades i soffan med Körlslaget, där Team Stefan fick se sig beslagna utav Team Ola och Die Hard 4.0. Mina krafter orkade inte med något annat..

Idag har jag inte gjort så mycket vettigt heller. Va upp till Dennis och red honom en vända. Han är för söt gammelgubben.



Tog en promenad med hunden när jag kom hem och i detta slaskväder blir man inte annat än skitig, och ett bad var nödvändigt.



Så missnöjd blir man Då!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ynklig men söt. =)

2009-11-15 @ 20:06:23
URL: http://pluppelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0