för ett år sedan

Jag undrar hur livet sett ut om man hade gjort saker och ting annorlunda här i livet. Finns mycket saker man kan vara stolt över men även mindre saker att vara stolt över. Men jag antar att de är försent att göra saker ogjorda nu.

Jag önskar stundtals att mitt liv sett annorlunda ut vissa stunder, medans andra stunder trivs jag. Men vad vet jag egentligen inte med. Ska väl vara glad att jag har ett jobb att gå till, ett krypin att sova i och mat på bordet antar jag. Men livet går väl ändå inte bara ut på att jobba, sova och äta?

Jag undrar när jag ska vinna de där miljonerna som ska göra mig lycklig och ta mig ut i vida världen? Grattis säger jag, köp en lott först!

Julen närmar sig med stormsteg och jag har absolut ingen julkänsla och antar att jag heller inte kommer få. November är en skitmånad och den har i stortsett regnar bort. Ge oss åtminstonde lite snö så man ser något ute, och kankse kan få en gnutta känsla för detta med julgran, julklappar och julskinka. Jag har sagt det flera gånger om, nästa år ska jag åka utomlands över jul och nyår. Men hur långt kommer jag då, som vanligt till tanken.. ha ha

Den 28 november har vi haft vår butik öppen i ETT ÅR! Jag undrar jag vart den tiden tog vägen. Trivs fortfarande kanon, men hade kunna klarat mig utan en och en annan person. Och för att inte tala om alla gnällspikar till kärringar de finns. Ibland undrar man om man ska skratta eller gråta åt dom.. ha ha

På onsdag ska jag äntligen får träffa min käre vän Malin. Hon är saknad ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0