en morgon i stallet

Det var verkligen år och dar sedan jag va och släppte ut nå hästar på morgonen, men i morse så fick jag gott masa mig upp. Finns inge mysigare egentligen än å mötas av ett hungrigt gnägg. :) Skulle egentligen ridit nu på morgonen, men då ja får lov och åka in och börja jobba tidigare hinns de inte med nu. Hade ingen lust att sätta mig på hästryggen klockan sex en söndag morgon. ha ha

Får se om jag rider när ja kommer hem istället, de är visserligen bäcksvart och man ser i princip ingenting, men jag har en anings för pigg häst på måndag att vänta annars.

Ett års jubileumet igår gick bra, och det var mycket folk som väntat. Kul de! :)

En snabb dusch nu sen är de bara att bege sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0