ska skiten börja nu igen!

Fick precis gallstenskänningar i magen. De hade sagt till pappa att man kan ha rester av stenar kvar, så kände jag av de igen skulle jag höra av mig till dom. Konstiga är att de kommer lika fort som de försvinner. Får väl se då.

ska mocka i mig lite frukost nu sen blir det stallet.

Ledig idag efter sju dagars arbete. Skulle ha sovmorgon tänkte jag, så bra gick de. 08:20 vaknade jag.

Drömt så fruktansvärt konstigt inatt. Jag befann mig i Stockholm någonstans, visste nog inte riktigt själv. Jag typ ströp någon sen fick ja lov och fly därifrån genom ett gäng med hemlösa människor ner för någon jätte brant trappa.

Kan de ha att göra med att jag kollade på Beck igår måntro. ha ha.

Nej frukosten var de ja.

Genomförkyld är man igen också, tack så mycket!

4 DAGAR KVAR SEN ÅÅÅKER VI! SÅÅ ROLIGT. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0