Rekordsnabb visit!

Jag hade tänkt att jag skulle rida efter jag hade vart hos veterinären med vovven med då Tin ringde vart det andra planer. Hon ringde tjugo i ett. Jag slängde på mig kläderna, stoppa på hunden kopplet och sprang, typ allt i ett där. ha ha.

Jag gasade iväg kanske ngt för fort, mockade och gjorde i ordning hästen och satt mig i sadeln. Och allt detta på 25 min, då ska de inkluderas att körtiden på 1 mil är inräknad där. Det var väl ganska bra gjort.

Vi red en halvtimme med Robin (unghästen) och Dennis (han tror han är unghäst, ibland) Robin ska förhoppningsvis om de går som de ska visas på 3-års test och Dennis hade mer kvalat in på 23-års test. ha ha. Fast han är söt ändå. Det gick i alla fall bra och när vi landade på marken hemma igen mockades de två till boxar och tio minuter innan jag skulle befinna mig hos vet sätter jag mig i bilen och åker iväg. 1 tim å 20 min allt som allt. Tänk om de vore så varje dag. ha ha.

Väl hos veterinären fick jag sedan vänta en halvtimme på att vet skulle behaga komma in till oss för att ta de där blodprovet som tog 2 minuter att göra. Suck.

Sitter och funderar på vad jag ska äta? Ska jag orka åka och handla något? Varför har inte jag ett välbetalt jobb?

Dagens stora i-landsproblem!

Dessutom är jag arg på min dator. Den dog ju här förut, men som ur va Kunde Niklas rädda den till liv igen. Men nu tror jag minsann att den fått fnatt totalt. Medans man skriver hoppar den lite hej vilt i texten och plötsligt fick jag fet stil utan att ens ha bett om de.

Datorer är bra när de funkar säger då jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0