Jag tror att den dog!

Då man äntligen lyckades byta och se till att man kunde åka till Göteborg, ja då går man och blir sjuk istället. Minns inte när jag har vart hemma från jobbet senast för att jag vart sjuk. I alla fall så vaknade jag med feber igår så de va inget annat än att ringa chefen och sjukanmäla sig. Dock gav de sig väldigt fort då jag i stort sett levde på alvedon och echinaforce. Förkylningen har blivit bättre och jag känner mig piggare, dock stannade jag hemma idag också för en dag till av kurering. Helt frisk och kry kan ja väl inte påstå att jag känner mig, men jag åker i morgon. Inget tvivel om saken. Som jag har sett fram emot detta och sedan stanna hemma. Aldrig!

Jag och Annso va och hälsade på hos Jenny, Niklas och Ebba i tisdags och där vart det mest massa tjatter och skvaller hit och dit och för att inte glömma lite fika på det. De har fått de så himla fint i sitt nya hus. :) Senare på kvällen loggar jag in på Msn och jag mitt nötskal öppnar en fil som jag INTE borde ha öppnat. Så nu är min dator sjuk, men jag hoppas att Niklas kan väcka den till liv igen. Internetberoende som man är fick ja lov att sno med mig mamma och pappas dator. Men när ja kom in så kom ja på att trådlösa internetet satt kvar hemma på den andra datorn. Men jag lyckades snika mig in på någon annans. ha ha.

Pratade med veterinären idag igen gällande vovven. Då vi trappat ner på kortisonet har tyvärr problemen med att slicka tassar och klia sig kommit tillbaka. Så hon sa att vi får börja om med samma kur igen som han fick från början. Undrar jag hur länge detta ska hålla. Stackars finaste vännen! Kan inte tänka mig ett liv utan det krabaten. Fast han kan säljas billigt ibland. :P

Jag antar att inte väskan packar sig själv så det är något som ska göras nu. Färden beräknas att starta vid fem i morgon bitti. Det betyder alltså att jag måste gå upp oääändligt tidigt. Men på ngt konstigt vis så när man ska iväg på något roligt hoppar ma upp ur sängen.

Måste bara berätta. Jag ställde min påse ute i hallen med massa grejer i och hör hur Flip är där ute och bökar i den. Jag gormar, låt bli. Men uppenbarligen kunde han inte. Jag kom ut och vad gör då inte han. Jo står och slickar på min tomat som jag ska ha på mackan i morgon. Måste väl även nämnas att han älskar tomater! Vad ska jag nu ha på mackan?

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej du och hoppas du kryar på dig!!! Synd vi inte kunde ses när vi var uppe, men får fortsätta jobba på det vettja! ;) Kram kram!

2009-03-19 @ 20:39:53
URL: http://akepake.blogspot.com
Postat av: Maria

åh gumman =/ hoppas verkligen att du blir frisk till imorn så att du kan njuta av en rolig helg som du förtjänar..!! Massa kramar!!

2009-03-19 @ 21:59:25
URL: http://mariawedde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0