LÄR KÄNNA MIG

Brukar du komma i tid: kommer med någons minut tillgodo. räknas de som i tid?
Vad hade du i din mun senast: Mammas kycklingwook
När mår du bra: När livet går den vägen jag vill
När blev du fotad senast: I lördags fastnade jag på kort hos Helenas examens partaj
Hur känner du dig nu: väldigt trött och har ont i ryggen
Kan du laga mat: Kan bara jag vill
Vad tycker du om fötter: Något som vi lär ha
Är du smart: ooooooh ja :P 
Vad har du på dig: Mjukisbyxor och tröja
Vad saknar du: De där miljonerna som jag vill ha på kontot
När och varför grät du senast: hmm, måste nog vart för någon helg sen..
Var det pinsamt att svara på det: Nää, alla gråter väl
Hade du en bra kväll igår: Om vi säger som så. Jobb dagen efter är aldrig bra.
Din favoritdryck på morgonen: Proviva Svartvinbär .. kanske..
Vad ska du göra i sommar: ha mitt livs första semester :)
Är du nöjd med ditt liv: Ibland, ibland inte..
Vad vill du jobba som:  Polis
Har du tråkigt just nu: njae kan ja väl inte påstå..
Vad gör livet värt att leva: Att jag vet att jag har så sjukt bra vänner!
Vad i livet ångrar du: Finns mycket...
Är du musikalisk: har ni nånsin hört mig sjunga så finns svaret där
Vad lyssnar du på för musik: De som spelas på radion
Kategoriserar du dig själv i någon stil: ha ha va?
Är du bortskämd: Vill jag ha något får jag jobba för det..
Är du trött: OM så jag undrar varför jag inte sover..
Vad gör du imorgon: Jobbar som alla andra dagar

Din första
Operation: Gallstens problem
Första piercingen: Öronen
Första bästa vän: Linda
Första priset: Kom under min skidkarriär
Första sporten du började på: Längdskidåkning/Ridsport
Första husdjuret: Gråhunden Ocky och undulaten Poppe
Första semestern: Rest runt nästan hela Europa när ja va liten. Vad som va först minns ja ej..
Första konserten: Britney Spears

Favoriter:
Filmer:  Som är bra gjorda så man inte somnar. Finns Svenskar som lyckats..
Tvprogram: Desperet  Housewife & Prison Break
Musik: Radio
Drink: Rosa Pantern
Kroppsdel (på kille): Ögonen
Sport: Längdskidåkning
Plagg: mjukisbyxor is the shit..

Just nu:
Äter du: Inget
Dricker du: Inte nått där heller..
Ska du: Tvätta ansiktet och tänderna för att sedan sova
Lyssnar du på: När Tone berättar att vi aldrig frå någon soool
Väntar du : att orken ska infinns sig för att ta mig till badrummet
Tittar du på: dator skärmen och dessa frågor..

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller kyssar: Beror väl på.. :P
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: Snygga Armar
Busig eller lydig: Under vilka omständigheter då kan man ju undra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0