Nu får det vara nog!

Jag har äntligen fått en fungerade dator igen och jag kan inte annat än tacka Jocke för det. Inte så konstigt att den glappat och jag svurit då sladden mer eller mindre vart av. Men nu är den som ny och ingen är mer glad än jag då jag trodde jag skulle få lov att köpa en helt ny sladd, men de pengarna fick jag gott spara till något roligare.

Det är olidligt varmt ute och att jobba är en ren jävla pers rent ut sagt. Finns inte någon luftkonditionering så långt ögat kan nå och idag var det enbart tjugonio grader inne i lokalen. Det är vansinne!
Man blir helt bäng i bollen av värmen och man blir svettig av att enbart plocka varor. Jag hoppas innerligt att de kommer göra något åt saken annar säger jag nog upp mig och återkommer när det är kallt ute. Kankse inte så riktigt illa är det, men vill de ha någon personal som gör något och kunder i butiken borde de nog ta sig en funderare. Får stå ut i två veckor nu sen är det tre veckors semester som väntar!

Hade en ledig helg och lördagen spenderades i pappas Ford Fairlaine åkandes runt siljan, det var alltså Big Lake Run som stod på schemat. Många timmat tog det och jag ådrog mig världens ehh finaste solbränna. När vi väl var hemma drog vi ner till sjön och tog oss ett dop, de kunde inte vart mer efterlängtat. Kvällen avslutades med mat på Brasserie innan vi drog till Rättvik och kollade läget, men vi va hemma lika fort igen. När ja väl kom hem i säng måste jag slocknat totalt för jag är inte den som inte brukar höra telefon eller smällar i trappen. Jag vaknade dagen efter och hade fem missade samtal och ett antal mess. Samt att Erik berättade att han skulle ner i källaren med nån madrass och drg omkull min hylla som står i dörröppningen och for med en jäkla smäll ner för trappen. Han trodde inte jag var hemma för att ja inte kom ut å undra vad han höll på med. Jag har inte hört ett ljud..

Söndagen spenderades på stranden för att fortsätta med den fina brännan jag fick, och man kunde inte annat än njuta.

Måndagen är nu passerad och de återstår bara nio dagar till SEMESTER! Jag längtar...






NU ÄR DET JAG SOM SKA BÖRJA DET NYA LIVET, IGEN! ÖNSKA MIG LYCKA TILL...

Kommentarer
Postat av: Liiiinda

haha, då vet jag va du fått dej i helgen då.. om du "fått datorn fixad" menar jag! ;D

Lycka till me de nya livet, ska me skaffa ett sånt.. imorn bitti! :)

2009-06-30 @ 22:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0