Idag kom det vi väntat på!

Telefonen ringde i morse kvart i åtta och fick höra att häst nummer åtta hade tittat ut, Jolly hade alltså fölat. :)

Här har ni Cayman B!



Äntligen en utstickare än alla de bruna som finns i stallet. :)

Resten av dagen har spenderats på jobbet eller snarare i "bastun" och de blev några timmars övertid och kom hem för en stund sen. Tog tag i allt kaos och plockade undan lite skrot och lagade en stor gratäng med exotisk köttfärsgratäng innan jag landade här med datorn och det är väl inge annat än att sova för jobbet kallar sju i morgon bitti igen.

Funderat lite på vad man ska göra på semestern. Malung och dans är i alla fall ett som är säkert. Men blir nog en tripp till Örebro också och lite Leksands sommarland för att bli ung på nytt. :P Annars tar jag nog de mest som de kommer. Jag ska bara njuuuuuuta!

Kommentarer
Postat av: Maria O

skaru till Örebro? hälsa på mig? :)

2009-07-06 @ 21:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0