Sviterna efter en blöt kväll!

De enda jag tänker på just nu är att denna vecka ska springa förbi, men när väl nästa vecka infaller kan tiden stoppas. Har inga direkta planer alls, de känns som jag mest kommer ta dagarna som de kommer och hoppas att solen vill vara på min sida. :)

Min lång ledighet inföll dock helt på fel helg, då jag kommer jobba hela nästa helg. Men ska se om min köre arbetskollage Rosanna vill byta helg. Jag hoooopppas!

Lördagen spenderades med grillning och kubb vid ett hus vid vattnet innan vi begav oss in till stugan och en kilometer kö som vi möttes av. Men in kom vi och det var fler än vi som hade hittat dit då det var rätt knökat med folk. Kvällen avslutades en med ett dopp i de blå, och de hade väl kunna skippats för rent ut sagt satan va kallt det var att gå hem sen. Men alkohol brukar ju göra en rätt smart kan man tycka, ehh eller inte. ha ha

Kvällen har i alla fall resulterat i en miljon myggbett och de gör inte annat än kliar. Mygg borde förbjudas.

Kvällen har spenderats på Bio med Pernilla då vi kollade in Ice Age 3 , det var ungefär vi och en miljon barn. Men filmen var sjukt kul för de.

Tio minuter innan Prison Break börjar. Ska borsta tänderna så de bara är att hoppa i säng när de väl slutar för klockan ringer sådär oliiidligt tidigt i morrn. Men värt de för att få sluta klockan ett!

Kommentarer
Postat av: Jennie <3

Aaaa,det hade varit finfint de där med båten...=)Perfekt att solen kommer nästa vecka,litar på dig...=)

Kram från Nusnäs

2009-07-07 @ 10:09:55
URL: http://jennieleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0