SEMESTER!

Jag har nu klivit på mitt livs första semester och det känns för jäkla skönt måste jag säga.

Dock hade man ju hoppats på lite bättre väder så man kunna glassat på playan, men än så länge har de skitit sig rätt så rejält.

Igår blev de Malung och en massa dans. Så himla kuul och trots att man är lite ringrostig kom man på de fort igen. Ikväll blir det Rättvik och Björn Rosenström och i morgon Lars Kristerz i Wåmhus och torsdag Malung igen innan de blir en vilodag på fredag och avslutning på lördag i Malung igen. Fullspäckat, men de är väl så de ska vara. :)

Ska ta och klä på mig lite kläder nu och bege mig ner på stan sen är det motion av häst och hund innan kvällens galej drar igång :)





                                       


Kommentarer
Postat av: Linda

Nä, det blev ett impulsbesök för jag hade tänkt att vi skulle grilla ett gäng men då hade Maria redan åkt. De kom på söndagskvällen och åkte på onsdagen..



Hur är första semesterveckan? =) Fullspäckad med party?



KRAM!

2009-07-18 @ 11:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0