Jag hade rätt!

Ibland tror jag att jag är en spådam inners inne. Ibland om jag lyssnar på radio så kan ja tänka att nu kommer nog den låten efter reklamen, och vad kommer om inte just den. Sen om de bara blir så låter vi ha osagt.

Men vad hände om inte idag. Jag önskade ju lite sol innan jag gick och la mig och vad tittar inte fram om just den. Sen att de kanske inte är sådan jätte värme de är en annan femma, men den är framme i alla fall.

Sitter och funderar lite över nästa vecka. Drar nog iväg på mådag tror jag. Frågan är om jag ska ta bilen eller tåg. Ska ja vidare blir de defenetivt tåg, men åker ja bara till Örebro kanske de blir bil. Skönare att ta sig fram som man vill. :)

Hästledig idag vilket är himla skönt och jag borde passa på att göra något annat. Sitter och väntar på att min kära mor ska komma hem någon gång från jobbet sen blir det en tripp med henne ner till Vikarbyn och någon Loppis där.

Vankas Classic Lady på lördag och utstyrseln ska vara 50 - tals mode. De mesta är klart, fattas bara en blus till mamma och lite annat smått krims krams. Jag har en bild framför mig hur jag ska se ut, men de kommer väl säkerligen bli något helt annat. Om vi säger som så har jag inte de blekaste om hur de egentligen såg ut av någon konstig anledning, men har sett på en massa bilder. Svårast blir nog att få till håret. Min frisyr liknar ju inte direkt något hårsvall som de hade.

Får lägga upp bilder bara dagen är kommer och gången så får ni se hur ehh fin man blev. ha ha

Kommentarer
Postat av: Malin

Mysan är kvar. Men var inte hos oss i sommar.



Sto 9år från belgien har ingen stamm, hoppar som en gud. Hon kom nån gång i våras.

2009-07-23 @ 00:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0