CLASSIC LADY

Dagen började tidigt hemma vid sex tiden då Erik ramlade in hemma efter en natt med fest för att fixa min frilla och smink innan jag begav mig mot Rättvik. Såhär blev resultatet för oss brudar. Fr v. Jeanette, Kia, Jag och Mamma.



Dagen började med fukost..



Vi åkte en slinga på unegefär 6 mil och under färdens gång skulle olika
uppdrag utföras eller frågor svaras på.



Här skulle vi lukta på sex olika kryddor och de skulle namnsättas. De va svårt
för de fanns knappt någon lukt kvar. Men tre rätt av sex möjliga var bra då de
var massor som inte ens fått ett enda rätt.





Ett försök att efterlika en femtio tals brud. Måste vart drygt och levt på den tiden,
tänk bara att fixa en sådan frilla hela tiden. Mitt hår bestod av ett ton spary.



The driver. :)




Första gången som vi var med och kan nog bli fler. Nu vet vi hur de går till och
hädanefter ska de förberedas bättre!

Kommentarer
Postat av: Sus

Vilka schniggingar!

2009-07-27 @ 14:35:43
URL: http://sannaaah.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad fin du var! Jag diggar dina brillor.=)

2009-07-27 @ 17:13:45
URL: http://pluppelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0