Inte välkommen hem till mig!

De var lättförtjänta pengar på jobbet idag då de va rätt så lugnt och de fyra timmarna gick relativt fort.

Efter jobbet for jag upp till stallet och jag och Dennis tog oss en tur, och idag var han snäll och höll sig på alla fyra. Kanske för att jag satt uppe på, då orkade han väl inte resa sig. ha ha

Kvällen avslutades med en sidpass upp till Eldris och vända för mig och Susanna. Så himla skönt när man väl kommer ut och för att inte tala om efter. I helgen blir de mera åkande, de är ett måste. De närmar sig med stormsteg. Tänkt fler gånger på varför ja gett mig in å detta igen, men de är faktiskt roligt.

När ja kom hem till mamma och pappa för att lämna grejerna berätta pappa att när han va ut och skulle sätta i motorvärmarna i bilen så hörde han vargen yla. Maah. Ja vart nästan rädd å gå ut i bilen igen.. ha ha. De kan väl få leva. men när de börjar komma såhär nära inpå så är de inte så skoj. :S

Nu är de inget annat altnernativ än att gå och lägga sig, klockan ringer nämligen fem i morgon bitti och ja ska infinna mig på jobbet till sex. Phu. Inte männskligt å få lov att gå upp sååå himla tidigt.. men men. har man ngt val, :P

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha ja eller hur? =)

Du är så duktig som pallar att ge dig ut i spåret och skida! =)

2009-01-11 @ 22:31:37
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0