De finns folk och de finns folk!

Träffade på en människa på jobbet igår som har nog gett mig min största och ännu endast största chock här i livet då man fick veta vad människan sysslat med. Satt och funderade senare på hur man kan leva med sig när man har något sådant med sig i bagaget. Förmodligen så går de. :S

Fick mig dock ett litet skratt för mig själv senare under dagen då de kommer tre tjejer, förmodligen 08:or fram till kassan och skulle betala. Första tjejen drar kortet och de står medges ej. Vi får dock inte säga rakt ut och fråga om de finns pengar på kortet, men de fattade hon ju själv. Åh då kom de. Gud va piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinsamt, gud va piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinsamt. mohahha. ha ha ha. Jag skrattade nästan lite för mig själv. :)

Dagen avslutades med ännu ett möte av en människa ja helst hade sluppit mött i mitt liv. Falskare människa får man leta efter. Man blir nästan rädd när man vet vad hon sysslat med. Man undrar om deras nära och kära vet något? Både förstnämnde och siste person.

Jag slipper i alla fall vara i deras närhet nu för tiden, de är jag glad för.

Att ha ett jobb inom handel gör att man träffar oändligt mycket folk. Vissa trevliga och andra mindre trevligare.

Här om dagen kom de fram en herre och frågade om han kunde få lite hjälp. Ja självklart svarade jag. Till svar fick jag eller du kanske är praktikant här?  Öhh nje, jag jobbar tyckte jag. Jaha, ja de var nog för att du kanske såg så liten ut. Öhh jaha tack tänkte jag. Jag hade god lust svara med, ja men du ser ju lite efterbliven ut. Men som alltid, de är bara att le och se glad ut. Fejksmile Ab! ha ha

Nu ska jag klä på mig ett ton kläder och bege mig ut i den tjugogradiga härliga kylan och gå hem till mamma och pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0