Fick lov att lämna kvar honom!

Åkte till Falun igår och hade tanken på att de skulle bara ta lite prover och pratas lite och sen var de klart, men jag fick gå därifrån utan hund. :S

Han har haft problem med för högs levervärden och normalt ska de ligga upp till fjorton, hna hade 21. Så han fick lov att bli kvar för att de skulle öppna upp honom och kunna ta ett biopsi den vägen. Stackare. Bara de inte hittar nå mer fel på honom, de räcker nu.

Enda ja låg och tänkte på igår va hur han sov bredvid någon jätte stor hund (som han inte alls tycker om) och hade mardrömmer och längtade hem. Så var nog inte fallet, men längtade hem gjorde han nog :P

De kommer höra av sig om två timmar ungefär och jag räknar minutrara tills dess.

Va ute och red i morse och innan man typ domnat bort i ansiktet så var de svinkallt, sen kände man inte så mycket mer. ha ha.

Måste sätta faaaaart nu. Ska infinna mig på jobbet om 35 min å här sitter jag oduschad!


Kommentarer
Postat av: malin

Men guuuud va tråkigt.. hoppas han blir bra! Ta hand om er! KRAM

2009-01-29 @ 11:44:39
URL: http://maoke.blogg.se/
Postat av: Sara

Uscha, det låter inte trevligt. Stackars liten. :( Ada var ju också dålig ett tag förut och har antagligen någon form av allergi...



Vad äter han för foder?

2009-01-30 @ 11:36:32
URL: http://adaosara.blogg.se/
Postat av: Elin

Va tråkigt :( Jag hoppas det ordnar sig! kram

2009-01-30 @ 16:43:08
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0