Att jobba med människor..

Innebär bland att man blir ett känt märke utåt sätt för företaget man arbetar för. De kan föra både bra och mindre bra saker med sig. Folk tror bland annat att man har världens super minne och kommer ihåg allt och alla man pratar med och hejjar på. Nu är ju de dessvärre inte så fallet ligger till utan ansikten kommer och går. Men vissa tror vekligen att man kommer ihåg allt och alla. Ja va in förra veckan, ja men kommer du inte ihåg.. Öhh nje.. Inte direkt bara en person man ser varje dag.

De tror också att man kan alla och då menar ja allt. Man ska både vara tankeläsare och kunan hålla reda på vad just den ficklampan ska ha för batterier. Fick höra de så sent som idag att du som kan allt. Joo visst sa jag och log.

Men de värsta måste väl ändå vara när någon kommer fram och pratar med en och känner verkligen igen en och vet vem man är, själv har man ingen aning om vem den andre personen är, men man får spela med och le och se glad ut. ha ha.
Jag älskar mitt jobb och är så glad att just jag hamnat på Dollartore som en gubbe sa idag. ha ha.

Man må kunna hysa agg över folk, för vissa verkar inte ha en cell kvar där uppe. Men konstigt nog så skakar man av sig de och ser framåt. Hur skulle de annars funka för de dräller ju av dom. ha ha.

Vi har numera klivit på vårt riktiga schema och de känns som rena semestern jämfört vad vi har jobbat. Som tex förra veckan då vi inventerade ons och tors under trettioen timmar de dagarna. Sen hade man ingen hjärna kvar, typ..

Nu väntar en stoor hög av tvätt på mig så ja antar att jag måste ta hand om den!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hahaha, min mormor säger oxå Dollartore. Höll på att garva ihjäl mig när hon sa det första gången. Men det där med engelska är väl inte så lätt när man är gammal :)

2009-01-12 @ 16:22:46
URL: http://mariatheres.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag hade inte räknat med annat heller ;)

2009-01-12 @ 19:45:31
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0