En Award!



Jag fick tom två stycken, en av Linda och en av Malin

Såhär ser reglerna ut för denna award:

Länka till bloggaren som gett dig awarden.
Nominera sedan i din tur 7 stycken bloggar som du tycker förtjänar att få denna award!
Låt de sedan få veta att det fått denna utmärkelse genom att lämna en kommentar på deras blogg!

       Jag antar att denna flödat bloggvärlden runt så ja ger mina  till de bloggar jag brukar läsa! Vilket ni ser på sidan om :)
                                                                                
                                                                        

                                                                                                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0