Det är i morgon det gäller!

Denna förkylning som behagt tittat fram nu hade inte kunnat kommit mer olägligt, för de är ju i morrn ja ska ut å tampas i spåret. Fick lite ångest över när ja hämtade ut nummerlappen igår över den där drömmen man alltid haft sedan barnsben att önska att man vore så tränad så man hade orkat hänga med dom där framme. Antar att de kommer få förbli en dröm bara. Man blir ju inte direkt yngre.. ha ha ha.

Jag ska stå på startlinjen vare sig jag har ont i halsen eller inte, det får bära eller brista och sen får ja ta smällen sen. Antar att de inte är direkt smart, men va fasen. Har ju ändå på något vis sett fram emot detta nu, plåga mig själv i dessa tre mil. Min tanke är såhär. Klarade jag stafettvasan förra året på 2,4 mil i stort sett bara uppför och hade tränat säkerligen mindre än vad jag gjort nu så måste ju detta bli en peace of cake. :P

Va upp och hälsade på pappa igår som tillbringat några dagar på lasarettet för att även han genomgå en gallstens operation. Minns de där dagarna som igår när man i stort sett bodde på akuten för att man hade så ont. Den som inte haft ett riktigt gallstensanfall kan inte komma och säga att de kan väl inte göra så ont. De är så du inte ens önskar din värste fiende ondheten. Jag lovar man hade nästan kunna dött av smärtan, nästan. :) I alla fall så när jag och mamma åkte hem därifrån så kom vi genom Mora och förbi trafikljusen vid strandens skola och det är ett stort uppbåd av poliser och en krockad bil. Och jag då nyfiken i en struuuut skrek rakt ut. Vad är de som häääänt. Jag vill veeeta. Senare fick jag de då min mamma ringer och berättar att det är min kusin och flickvän som blivit påkörda. Då var de inte lika roligt längre, De har i alla fall klarat sig med endast (?) en ond nacke tror jag och chock. Bilen som körde på dom hade inte sett att dom kom. Vad tittar han med? Arslet? Det är hur öppet och att inte kunna se en bil komma från det hållet måste vara svårt att undgå. Många gånger man undrar vad man möter för bilister ute på vägarna egentligen. Man tycker själv att man kör ehh. lugnt kanske ja inte kan säga alla gånger då de bor en liten fartdåre inuti mig, men ändå har man ögonen med sig. 

                   Kankse är det jag som kommer först i mål!? :P

Kommentarer
Postat av: Maria

Lycka till i morgon!

2009-02-20 @ 16:54:34
URL: http://mariatheres.blogg.se/
Postat av: Therese

Lycka till bruden!! :D

2009-02-20 @ 20:30:53
URL: http://peekabooo.blogg.se/
Postat av: Linda

2009-02-22 @ 10:41:45
Postat av: Linda

Du har fått en award av mig! =)

2009-02-22 @ 10:42:24
URL: http://pluppelinda.blogg.se/
Postat av: malin

hihi... du har fått en award av mig me!!

2009-02-23 @ 07:06:58
URL: http://maoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0