ONSDAG

Klockan ringde alldeles för tidigt i morse för att vara i min värld, men upp tog jag mig. Det konstiga är att klockan fem vaknade jag och va jätte pigg, men då kunde ja ju inte gå upp och så på denna timme hann jag tydligen somna jätte skönt igen. :)

Tiden på jobbet gick fort och efter jobbet åkte jag upp till Dennis och tog en härlig ridtur i bara tröjan med uppkavlade ärmar ute i Solen. Stod ute och gjorde iordning honom och när jag släppte honom med blicken två sekunder för att bocka mig ner och ta gramanen så tog han chansen att gå sin väg, inte ut på några nya äventyr utan rakt in i sin hage. Han är som Ferdinand, han står helst under sin korkek och luktar på blommorna (läs: står under sin gran och kliar in sig med kåda.ha ha)
Kvällen avslutades med promenad tillsammans med Jenny runt hela Mora och så våra munnar gått varma, vi kunde knappt hålla oss utan rabbla på i mun på varann. ha ha. När vi väl hade vart ute och gått i en och en halv timme och vi va hemma hos Jenny igen fick jag för mig att springa hem och det gjorde vi, jag och Flippen. Slipper man ha ångest över att jag inte vart på gymmet idag.

Fick ett glädjande besked idag om att bror kommer hem och han är hundvakt, vilket betyder att jag åker till SÄÄÄÄÄLEN på lördag efter jobbet. Jihhoooo så roligt. :)

En citronfjäril sågs idag på ridturen, det om något säger väl att våren är här! 

            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0