Kan man bara försvinna?

Sitter och kollar på Efterlyst och de tar upp fall där bara människor försvinner. Man tycker att det är så konstigt, en stor människa, kan man då bara inte finnas till mer? I de flesta fall ligger det väl brott bakom, men i de fallen som de inte gör de. Finns så himla många funderingar här i livet. Att bara som familjemedlem leva med ovissheten. Man hade ju kriverat.

Nog om det.

Idag jobbade jag halvdag och mina planer för dagn var att hem och grundligt städa hela lägenheten. Vad hände, jo jag la mig på soffan i tanken att bara kolla läget på internet, se råkade John Blund titta förbi och det var den städningen. Har i alla fall tagit tag i tvätten och det är väl dax för sista maskinen. Sen är det äntligen klart. Tar sådan jäkla tid. suck.

Min käre granne bjöd på hemmalagad kalops idag och mums vad gott det var. Sen lite senare vart det telatte och ballerina. :) Har tänkt många gånger att man haft sådan tur att få en sådan bra granne i samma trappuppgång. Tänk om det vart någon argsint kärring som hatat hundar. :P

I morgon ska jag färga i topparna igen hos Maria, färgen har släppt en anings. :P

Nu väntar tvätten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0