Kakan Herman!

Det låter väldigt konstigt men jag fick en kaka som i en kedjekaka typ. Den ska matas och frodas i tio dagar och nu står den i ugnen. Förhoppningsvis ska de bli en god kaka. :P Återstår och se. Men den vill aldrig bli klar, så ja antar att ja får sitta uppe hela natten. ha ha.

Vart tunga dagar gällande vovven. Har skyhöga levervärden och ser ut som att de inte finns så mkt att göra. Väldigt konstigt tycker jag, ska klura lite över saken och ringa lite samtal. Man inser inte förens ngt händer med dom hur mycket man älsar dom. De va inte ett öga torrt igår. Älskade vännen!

I morgon är det fredag och därmed helg, och jag är ledig. Hoppas på fin väder! Om ponnyn går med på att gå in i transporten kanske de blir en tur ut till Susanna och rida. Roligt och se något annat. Men som sagt, allt beror på om Dennis vill åka eller inte. Har han väl besämt sig kan de vara svårt. ha ha. Men ja ska nog övertala honom. :P


Nu lär jag kolla till Herman



Kommentarer
Postat av: Elin

Så himla söt. Hoppas han mår bättre snart! kramar

2009-04-02 @ 22:35:54
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: malin

Gud va tråkigt att han inte mår bättre! Hoppas iaf att han snart blir bra. Du vi ses västa vecka... Kram

2009-04-03 @ 06:35:24
URL: http://maoke.blogg.se/
Postat av: Lena

Ååå har du en Herman? Jag hade en för flera år sedan och jag saknar honom!!! Kanske vi kan ordna på nåt sätt så jag kan få en liten Herman när han ynglar av sig?

2009-04-03 @ 09:52:06
URL: http://akepake.blogspot.com
Postat av: Maria

Åh! =( Så fick pappas hund men de gav henne antibiotika och hon verkade bli bättre av det tills vi märkte att hon fick hela magen och sidorna översållade med små små knölar, typ som finnar och det var en sjuhelsikes massa cancerknölar =S



Ja du är minsann inte feg på färgning så det hade varit kul att göra något sånt här extremt på dig! =)

2009-04-06 @ 20:58:56
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0