En helt vanliga dag.

Denna lediga dag hade jag tänkt mig att göra någon nytta, det enda som har åstakommits är att disken är diskad. Alltid något :)

La mig alldeles för sent i natt vilket resulterade att jag vaknade senare än tänkt idag. Men vad göra åt saken, sova är alltd skönt.

Dagen har erbjudit shopping på stan. Hittade två par skor och ett nytt träningslinne samt present till Jennie. Vad kan ja inte skriva ifall hon tjuvläser. Hoppas de faller henne i smaken bara. Jag och Annso tog oss en tur till stallet, fixade och red hästen. Hoppade lite och han tycker det är så roligt. Längtar tills man kan vara på utebanan och hoppa. :)

Sen var det bara till att hem och mocka i sig lite mat innan pappa skulle hjälpa mig att byta däck. Eller ehh, han hjälpte sig själv att byta däck. ha ha. Han sa det att den dagen jag väl står där och har punka. Vad gördu då? Ja, ringer jag inte dig då sa jag. ha ha.

Kvällen avslutades med en promenad med Annso hem från stan. Vilket va himla skönt, sen att våra humor kan bli lika med noll, det är en annan femma.

Hon gav mig en länk idag som hon borde hållt för sig själv. Man ska se hur många ord man stavar rätt på under en minut. Jag blev helt galen tillslut. ha ha

Kolla in: Speedtest

Nu blir det sängen nästa. Ska se om jag lyckas ta mig upp i tid  morrn och rida hästen. Hade vart skönt och ha det gjort!

Kommentarer
Postat av: Annzo

Hej Robinson Anna. Varför skriver du inte om vårat äventyr för? JAG BLIR SÅ TRÖÖÖÖÖTT!!!

2009-04-29 @ 13:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0